söndag 1 augusti 2010

Bullerbycup

Hej

Kom hem från bullerbycup idag så här gick matcherna.
1-1 2-1 (till oss) 1-1 1-1(förlorade i straffar i åttondelsfinal) 2-0 (vi förlorade)
och sista 2-1 (till oss) vi kom näst sist i B-slutspel.Jag trodde det skulle gå bättre för oss men det är så jäkla bra lag med i cupen och här i Östergötland är det sådär vi brukar vinna men det är bra och förlora ibland.=D
Ja vad har vi mer gjort?
Åhh just det vi har spelat kort och gått promenader och sovit på luftmadrass så gissa om jag blev glad att komma hem och sova i en riktig säng.
Och på vägen hem stannade vi på frödinge och köpte kladdkaka och ostkaka.Sen när vi kom hem så hämtade vi min syrras kompis från Göteborg och åt med henne.
Sen kollade vi på film och jag gick och la mig.

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar